Dacă ți-ai pregătit carnețelul roz și pixul albastru, sau ai deschis calculatorul și ai scris primele cuvinte sub titlul Organizare , atunci înseamnă că primul pas spre nunta perfectă a fost făcut. Dacă ești o mireasă modernă și dispui de timpul și energia necesare, atunci imediat sub acest titlu ar trebui să scrii Eu. Dacă măcar un singur element din această ecuație lipsește, ar fi mai bine să lași această problemă serioasă în sarcina unui organizator de nunți.

In fine, dacă te-ai decis să lași desfășurarea nunții în seama unor profesioniști, primul lucru pe care trebuie să îl ai în vedere este întocmirea contractelor. Niciun serviciu fără un contract cu stipulări clare! Fie că este vorba despre salonul de recepție, de DJ-ul tău, de firma de catering, de fotograf, de florar, totul trebuie să fie exprimat corect de ambele părți. Există numeroase situații în care reclamantele au fost plasate pe planul doi în atenția firmelor respective și a trebuit să înghită toate necazurile fiindcă nu au fost atente la contractul scris.

Cum faci alegerile? Este un răspuns complicat, pentru că a deschide pur și simplu siteurile unor furnizori de servicii nu este concludent. Ei au ocazia să facă selecții, să fotoshop-eze imaginile, să te încânte cu promisiuni ferme și cuvinte frumoase. Cel mai bine este să culegi informații din gură în gură, de la prieteni și cunoștințe care au trecut recent prin astfel de evenimente.

Cum asiguri participarea invitaților la nuntă? Acel procedeu american cunoscut sub numele save-the-date merită împrumutat pentru că este o metodă sigură și elegantă de a aduce la cunoștința invitaților cu câteva luni înainte data nunții voastre. Când veți reveni cu invitațiile de nuntă elegante, care impun răspunsul ferm în privința participării, va fi o altă etapă a pregătirilor, mult mai apropiată de Ziua Z pentru ca unii dintre invitați să aibă timp pentru schimbarea propriului program în vederea participării.

Care este ordinea rezervării serviciilor ? În funcție de de locul în care doriți să vă căsătoriți, de cât de solicitat este acesta, ordinea rezervărilor furnizorilor este de regulă aceasta – locul de recepție, Primăria, cateringul, fotograful și operatorul de imagine. Urmează muzica, florarul, machiajul și coafura.

Sursa foto : Dreamstime.com